21 oct. 2014

TERIA YABAR SKIRT

LOCATION: PARQUE GARCÍA SANABRIA
BLUE FLOWERS. Buenos díasssss! Disculpen por no haber posteado ayer, me líe un poquito y se me hizo tarde. Tenía muchas ganas de compartir este look con ustedes, ya saben que me gusta de vez en cuando combinar el contexto de moda con nuevas perspectivas, y ésta es una de ellas. Mi fotógrafo y yo, decidimos darle un toque diferente, aportando un poco de "dramatismo" al look con estas poses, porque como intuyen, nuestra protagonista de hoy, esta falda midi con detalles en azul es un sueño, es de la marca Teria Yabar, y aunque es de tendencia veraniega, ha venido igual para esta temporada en negro y es preciosa, y no pude resistirme a arriesgar. Qué les parece?

Good morning!!! My apologies because I didn't update yesterday, I was so busy. I had to be looking forward to show you this shoot, you know that  I like so much sometimes is combining the context of fashion with new perspectives, and this is one of them. My photographer and I decided to give it a different touch, bringing a little bit of "drama" to the look with these poses, as you sense youy, our protagonist of today, this midi skirt with blue fetails  It is a dream, it is the Teria Yabar Spain Brand, and although it is summery trend, has been equal to this season, in black, and It is so beautiful. I couldn't resist to take risks. What do you think?


CAMISA/SHIRT: ZARA 
TACONES/HEELS: Mango